dinsdag 19 maart 2013

De goede maar vooral mooie oude tijd !!!

... een heerlijk vintage geldbeugel ... 

Vandaag ging ik aan de slag met een super mooi frame .. en een heerlijk stofje 
patroon tekenen... uitzoeken hoe moet dit nu eigenlijk ... en dan maar beginnen op hoop van zegen.Vol goede moed begin ik te stikken 
en er vormde zich al snel 2 zakjes die perfect in elkaar bleken te passen , nog snel wat stiksels aan brengen om er dan achter te komen dat ik toch ergens iets mis had gedaan... niet getreurd daar dient een torner voor en enkele minuten later had ik terug twee zakjes, die ik de tweede keer iets netter in mekaar wist te werken. 
en dan maar aan de slag met de hand .. zorgen dat het allemaal er een beetje netjes uitziet!!!
Voor mijn eerste geldbeugel ben ik hier best super fier op , het resultaat mag er zijn , maar zoals we op het werk zouden zeggen, ik dien nog een verbeterproject in . 
In ieder geval nu weet Bie hier hoe ze het moet maken ... De toon is gezet , ik vind dit soort geldbeugels prachtig ... op zoek naar nog meer retro ... ik ben er helemaal klaar voor !!! 








Naar eigen ontwerp !!! 

4 opmerkingen:

mANdarien zei

Chic hoor ! Prachtig stofje !

Fotootje vandaag zei

leuk gemaakt zeg!

Anoniem zei

Heel tof! Heb dat ook al willen maken maar durf er niet aan beginnen. Maar als ik dit zie zal ik dat toch maar eens moeten doen zeker?!

Juffertje in het Groen zei

Knap, hoor! Ik heb hier nog een paar 'frames' liggen van (gekochte) portemonneetjes van de Veritas. Die dingen zien er altijd heel leuk uit, maar de stof lost telkens na een paar weken. Niet zo handig voor een geldbeugel. Ik ga zelf nieuwe zakjes te stikken en ze m.b.v. lijm opnieuw in de frames bevestigen. Er zitten nl. geen gaatjes in om ze met naald en draad te bevestigen.